tirsdag, mai 27, 2008

Hva må jeg gjøre i juni


1. grave opp "plenen" foran huset - sprøyte med roundup eller tilsvarende guffe med dødningmerkehode - hive på sand - kjøpe utrullbar plen! Min svigerfar, "handymannen," har tilbudt seg assistanse . Det er noen som tviler på min gjennomføringsevne på akkurat hageområdet. (en time etter at jeg hadde skrevet dette, hadde jeg spadd opp 1/3! - ok plenen er på ca 10 kvadrat)
2. rydde kontoret - vi to som bruker kontoret har en velutviklet evne til å fokusere på det vi skal gjøre mens rotet akkumulerer seg. Nå er vel tida inn til å systematisere og hive.
3. ny stasjonær maskin - sønnen på 13 skal overta den vel 3 år gamle maskinen som sikkert vil ha godt av en reformattering. Siden jeg er i mac-modus lurer jeg på å kjøpe en stasjonær mac med parallels eller tilsvarende slik at jeg kan kjøre windowsprogrammene jeg må ha.
4. Ha 6 av 10 moduler klare for NSK før jeg drar på dansecamp + Spania i juli (de fire resterende får jeg ta i ukene før skolestart)
5. rette 200 sidemålsstiler (regner med 90% nynorsktekster - o du vandring gjennom skuggeheimen)
6. søke SIU om Comenius-penger slik at jeg kan ta 2 uker med spansk i Cadiz i oktober.

1 kommentar:

Kjetil sa...

Bra plan, annet enn at mac er avleggs.